luni, 10 mai 2010

O nouă regulă

Dacă după în seara celei de a cincea / ultimei zile de votare nu vor fi cel puţin 17 voturi, perioada de votare se va prelungi până ce se va ajunge la acest număr. Iar dacă nu se va ajunge... blogul / povestea va rămâne, ca să zic aşa, în standby.
Sper că 17 nu este un număr prea mare, că n-am pretenţii absurde - având în vedere că numărul persoanelor care s-au declarat interesate este în prezent de 21.
De ce această regulă?
Pentru că singurul câştig pe care mi-l aduce timpul consumat scriind blogul de faţă este satisfacţia pe care o am văzând că este citit şi apreciat. Iar instrumentul de măsură al aprecierii e alcătuit din voturi şi comentarii.
Aşadar, dacă citiţi povestea, şi dacă vă place ce citiţi, votaţi!
Dacă nu, nu-i nici o supărare. O să consider blogul Cum vă place un experiment eşuat - nu sunt în stare să atrag cititori, şi cu asta basta. De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere!

8 comentarii:

  1. Eu bag pinguri şi atrag vizitatori (nu risc să-i numesc "cititori"!) la orice banalitate...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar pingurile din blogspot nu se văd :)
    Şi aici nu mă interesează pinguitorii... Dacă scriu, scriu pentru nişte oameni care citesc şi votează. Altminteri, la ce să-mi mai pierd timpul?
    Iar dacă vreau să scriu doar pentru plăcerea de a scrie... n-am nevoie de blog :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ştiu cum socoteşte AdSense vizitele în blog, dar zice că ieri au fost 103. Şi din astea m-am ales cu 2 voturi. Înseamnă că ăilalţi venit-nu_plăcut-plecat. Nu? Sau venit-nu_avut_răbdare_să_citească-plecat. Nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce n-o iei si asa: "Vazut, citit, placut, ramas sa reciteasca pentru ca...placut mult" :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Poate că există şi varianta asta :)
    Să zicem că asta e vestea bună.
    Însă vestea proastă - cea mai proastă - e că tocmai am constatat (şi, cum se spune, de ciudă m-au trecut apele) că mi-am greşit planificarea traducerilor: adică acum trebuie să traduc câte 20 de pagini pe zi ca s-o scot la capăt (luna asta şi toată luna viitoare). Aşa că iarăşi întrerup povestea, oricât de mulţi cititori s-ar aduna, şi cu riscul de a-i dezamăgi pe cei cărora le place s-o citească... :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Stai linistita, Vero, nu dezamagesti - te intelegem!

    RăspundețiȘtergere
  7. te inteleg perfect...dar ar fi mare pacat sa te opresti!io citesc cu multa placere :) pupici lui griska!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucur că-ţi place.
    Probabil că n-o să mă opresc, dar o să scriu rar, la intervale inegale, după cum mi s-o năzări. La un episod pe săptămână o să revin numai dacă se vor înmulţi voturile.

    RăspundețiȘtergere

Un comentariu (la obiect) e oricând bine-venit!