vineri, 13 noiembrie 2009

Declaraţie de intenţie

Iată ce am de gând să fac.
  • Vreau să scriu aici o poveste - m-aş bucura să iasă chiar un roman, în care lucrurile să se întâmple, în mare măsură, după placul cititorilor blogului (presupunând că aceşti cititori vor exista).
  • Ori de câte ori voi ajunge într-un punct critic (dacă nu la fiecare postare, atunci cel puţin din trei în trei postări), cititorii vor avea de ales între două sau chiar trei variante de continuare a acţiunii.
  • Dacă va fi vorba de două variante, voi aştepta să se adune cel puţin trei voturi, iar dacă vor fi trei variante, voi aştepta cel puţin patru voturi înainte de a merge mai departe.
  • Dacă voturile vor întârzia să apară voi abandona blogul - adică nu îl voi şterge, dar mă voi opri şi voi aştepta până când se va întâmpla - dacă se va întâmpla, să atragă un minim de cititori.
  • Sondajele încheiate vor fi şterse - ca să nu încarce excesiv coloana laterală, dar rezultatul fiecăruia va fi consemnat în câte un articol al blogului.
  • Dacă totul va merge bine, fiecare zi de luni va aduce câte un nou episod.
Dacă citiţi şi vă place cât de cât, votaţi! Durează 2 secunde, e gratis şi nu vă obligă cu nimic! :)
citiţi EPISODUL 1

    8 comentarii:

    1. abia aştept să-i dai drumul. spor şi inspiraţie! :)

      RăspundețiȘtergere
    2. Gata, s-a intamplat! Cineva si-a aruncat privirea pe aici si a citit aceste randuri si a si confirmat aruncatura de uitatura... Cel putin doi de cineva, asa ca poti sa incepi. :) Spor si furie creativa sa ai! :)

      RăspundețiȘtergere
    3. Multumesc!
      O să încep mâine, pe 15, aşa cum mi-am propus - numai că o voi face seara, târziu. Dar luni dimineaţă primul mini-episod al poveştii va fi aici, aşteptând cititori :)

      RăspundețiȘtergere
    4. Noi putem vota de doua ori, adica eu si mami? Deci mai poti conta pe doua cititoare :-)

      RăspundețiȘtergere
    5. Nu ştiu dacă puteţi vota de două ori, Chiţi, dar am să socotesc eu un vot în plus :)
      Si sper c-o să vă placă povestea :)

      RăspundețiȘtergere
    6. Ma bucur ca te-am descoperit !
      Stiu ce traduci si sper sa devenim prietene !

      RăspundețiȘtergere

    Un comentariu (la obiect) e oricând bine-venit!