sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Personajele din povestea "Palatul Vrăjitoarei"

  • Sushush – eu, cea care vă povesteşte
  • Grysh – motanul meu vorbitor
  • Criiseela, Striiba şi Zaarda - trei aaeele binevoitoare
  • Sheeda /Natasha– farmec-făcătoarea desculţă, una dintre cele patru făpturi în care s-a transformat Criiseela
  • Pya – vrăjitoarea bătrână din palat, adevărata mea mamă, una dintre cele patru făpturi în care s-a transformat Criiseela
  • Ylla – presupusa mea mătuşă (sau bunică?)
  • Odena – sora (sau fiica?) Yllei, presupusa mea mamă
  • Rotta – fiica mai mare (cocoşată) a Yllei
  • Onna – fiica mai mică (nătângă) a Yllei
  • Ghebosul – brutarul ghebos satului, soţul Yllei, mort după trei ani de căsnicie
  • Ratan – bunicul slab de minte al Ghebosului
  • Missy - pisica croitorului din sat, prietena motanului Grysh
  • Negrush - motanul negru îndrăgit de vrăjitoarea Pya, una dintre cele patru făpturi în care s-a transformat Criiseela
  • Shyma – femeia care ştia un dans magic
  • Ubru-Cu-Du-Bru – piticul cu patru capete, logodnicul Odenei
  • Aci şi Norev - năpârstoacele  gemene
  • Luck - motanul-trubadur
  • Dyana - vrăjitoarea stăpână a cărţilor şi a trovanţilor, una dintre cele patru făpturi în care s-a transformat Criiseela
  • Vaanya - preotul prezicător
  • Sakura - motanul vrăjitor, preschimbat pentru totdeauna în aaeel


    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu

    Un comentariu (la obiect) e oricând bine-venit!